Тільки для тих, хто прагне успіху!
Тематика семінарів і тренінгів
1. Розробка концепції рекламного звернення:
• сутність, завдання та значення реклами в діяльності суб'єкта сучасного ринку;
• формування ідеї рекламного звернення на основі прийомів активізації уваги та спонукання до дії;
• виявлення цільової аудиторії рекламного звернення;
• формування унікальної торгової пропозиції;
• техніка та прийоми створення "читабельних" друкованих рекламних матеріалів (на прикладі розробки буклета чи брошури)
2.Організація персонального продажу:
• сутність, значення та завдання персонального продажу, можливості від його застосування;
• способи встановлення контактів з потенційним покупцем;
• організація та ведення переговорів;
• методи подолання заперечень;
• здійснення продажу;
• підготовка торговельного персоналу та поточна робота з ним;
• мотивування роботи торговельного персоналу.
3.Маркетингове планування у бізнес-плануванні:
• сутність, завдання та особливості маркетингового планування;
• стратегічні та тактичні маркетингові плани;
• маркетинговий аудит;
• SWOT-аналіз;
• формування місії компанії та цілей маркетингу;
• визначення конкурентних переваг продукту;
• сегментування ринку та вибір цільового сегмента;
• позиціювання продукту на ринку;
• розробка маркетингових програм.
4. Паблік рилейшнз в діяльності підприємницьких структур:
• особливості Паблік рилейшнз як засобу маркетингової комунцікації;
• основні напрями Паблік рилейшнз;
• розробка прес-релізів і робота з пресою;
• лобіювання інтересів суб'єкта підприємництва;
• організація та проведення ефективної презентації нового продукту (фірми);
• антикризовий PR, відновлення втраченого іміджу;
• „чорний PR”.
5. Фандрейзинг як засіб залучення коштів для неприбуткових організацій:
• особливості та напрями діяльності некомерційних організацій (НКО);
• комплекс маркетингу НКО;
• середовище діяльності НКО;
• сутність, завдання та передумови використання заходів фандрейзингу;
• організація фандрейзингу;
• грантрайтинг і методика написання заявок на отримання грантів;
• організація роботи волонтерів.
6. Диверсифікаційне зростання торговельних підприємств:
• сутність, види та завдання диверсифікації;
• види диверсифікаційного зростання у торговельному підприємництві;
• стратегічний аналіз можливостей диверсифікації;
• приховані загрози від застосування диверсифікації;
• напрями аналізу ефективності застосування диверсифікації.
З приводу організації семінарів і тренінгів звертатися за телефоном 097 3687130